Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jeśli jesteś konsumentem, możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Pokryjesz wówczas wyłącznie koszty odesłania towaru, zgodnie z cennikiem wybranego przez Ciebie dostawcy.
W celu skorzystania z tej opcji, odeślij oryginalnie zapakowany, nie noszący jakichkolwiek śladów użytkowania (w tym montażu), należycie zabezpieczony do transportu towar, na adres naszego biura w Warszawie:
All Colors Agata Bielecka
ul. Potrzebna 3/19
02-448 Warszawa
tel. 501 780 144
Nie zapomnij o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na jaki mamy dokonać zwrot należności za towar. Nie wymagamy specjalnej formy oświadczenia, możesz po prostu napisać "Odstępuję od umowy kupna zawartej w dniu ..... /data zakupu/, nr zamówienia, oraz proszę o zwrot zapłaconej należności na rachunek bankowy: ..... /nr Twojego rachunku bankowego/".
Kiedy wszystkie opisane powyżej warunki zwrotu zostaną spełnione, wypłata zapłaconej należności za towar nastąpi na rachunek bankowy, w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
Możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) nie dotyczy towarów wykonanych na zamówienie oraz osób fizycznych dokonujących zakupów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, jak również klientów innych niż osoby fizyczne.
Reklamacje
W przypadku towarów nowych, odpowiadamy za ich niezgodność z umową przez okres dwóch lat od daty wydania towaru. W przypadku towarów z oferty Outlet, odpowiadamy za ich niezgodność z umową przez okres jednego roku od daty wydania.
Prosimy pamiętać, że towary wykonane z surowców naturalnych (takich jak na przykład drewno) mogą różnić się odcieniem, strukturą i innymi cechami związanymi z surowcem. Takie sytuacje nie są uznawane za niezgodność towaru z ofertą/umową.
W przypadku dostawy kurierem, Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze, to jest w obecności kuriera. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki i/lub braków w przesyłce. Nawet jeśli paczka została dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, należy sprawdzić czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewnątrz ubytków lub uszkodzeń. W przypadku, gdy w trakcie sprawdzania stanu przesyłki okazuje się, że towar jest uszkodzony lub brakuje jakiegoś elementu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz tego samego dnia skontaktować się ze Sklepem.
Reklamację towaru należy składać do Sklepu w formie mailowej. Podstawą reklamacji towaru wysłanego kurierem jest protokół szkody. Podpisany protokół szkody wraz z jej dokumentacją fotograficzną, należy przesłać skanem na adres e-mail: kontakt@noonnoon.pl.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
W przypadku uznania reklamacji dokonujemy naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej ceny towaru.
Prawa i obowiązki stron z tytułu niezgodności towaru z umową regulują:
- w przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą - Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późń. zm.)
- w przypadku pozostałych Klientów - przepisy Kodeksu cywilnego.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.