Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo zero sztuk na magazynie. Jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@noonnoon.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilkanaście egzemplarzy tego produktu.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień. 
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebe wykonać lub sprowadzić ten produkt - skontaktuj się więc z nami drogą mailową: kontakt@noonnoon.pl lub telefonicznie: +48 501780144

 


 

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, po zalogowaniu do Twojego konta, będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od własnych preferencji, wybranej formy płatności, ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka oraz wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Koszty dostawy są uzależnione od sposobu dostawy oraz wartości i wielkości zamówienia. W przypadku zakupu mebli o większym gabarycie (stoły, sofy, itp.), koszt transportu ustalany jest indywidualnie. Umożliwiamy także odbiór osobisty.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe, 
  • gotówka przy odbiorze, 
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, możesz bezpłatnie odebrać swoje zamówienie osobiście z naszego magazynu w Woli Przypkowskiej (ok. 20km od Warszawy, trasa na Kraków) lub biura w Warszawie (dzielnica Włochy). 

Pamiętaj, że nasze meble najczęściej zapakowane są w kartony zabezpieczające przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Wymiary kartonu mogą być istotnie większe od rozmiaru samego mebla - weź pod uwagę kubaturę zapakowanego przedmiotu zanim zdecydujesz się transportować towar osobiście. 

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501780144.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501780144.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja nie dotyczy towarów z oferty Outlet. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę) - jest to wymagane do zgłoszenia reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przy odebraniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 501780144.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub zwrotu produktu zapraszamy do zapoznania się z sekcją 'Reklamacje i zwroty'.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» reklamacje i zwroty

 


 

Jak dbać o blaty z naturalnego drewna?

Blaty z naturalnego drewna w pierwszym roku użytkowania powinny być olejowane nawet 4- 5 razy. Rozlane na blat płyny powinny zostać usunięte natychmiast, najdalej w ciągu kilku minut, w przeciwnym razie mogą powstawać plamy. Plamy i przebarwienia, które już powstały, można zlikwidować przy pomocy gąbki z papierem ściernym (160+). Przetarte papierem lub intensywnie czyszczone miejsca należy ponownie pokryć olejem (zazwyczaj nie ma potrzeby olejować od razu całego stołu). Z każdym kolejnym olejowaniem, stół będzie bardziej odporny na zabrudzenia. Przed użyciem należy zapoznać się z instrukcją zamieszczoną na opakowaniu wybranego oleju, ponieważ każdy producent rekomenduje nieco inną procedurę olejowania.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl