Promocje
STOLIK T14
STOLIK T14
1 199,00 zł 799,00 zł
szt.
KRZESŁO K17 blue
KRZESŁO K17 blue
599,00 zł 449,00 zł
szt.
SOFA A7
SOFA A7
2 999,00 zł 2 499,00 zł
szt.
KRZESŁO K23
KRZESŁO K23
399,00 zł 349,00 zł
szt.
KRZESŁO K6
KRZESŁO K6
499,00 zł 399,00 zł
szt.
KRZESŁO K7
KRZESŁO K7
449,00 zł 399,00 zł
szt.
STOLIK T15
STOLIK T15
1 199,00 zł 899,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Zwroty

Klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu skorzystania z tej opcji, Klient musi odesłać towar oryginalnie zapakowany, nieużywany oraz nie noszący jakichkolwiek śladów używania,  należycie zabezpieczony do transportu i z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Wszelkie koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Klienta a Sklep nie będzie przyjmował przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

Jeśli wszystkie opisane powyżej warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości zapłaconej ceny odesłanego towaru nastąpi rachunek bankowy Klienta w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego produktu. Sklep dokonuje zwrotu wyłącznie na konto bankowe, z którego dokonywana była płatność, za wyjątkiem sytuacji złożenia przez Klienta pisemnego oświadczenia z innym numerem konta, danymi do przelewu oraz danymi Klienta. 

Możliwość odstąpienia od umowy (zwrotu) nie dotyczy towarów o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu (tzw. specjalne zamówienia) lub ściśle związanych z jego osobą.

Osobom fizycznym, które zawierają umowę na odległość w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz Klientom innym niż osoby fizyczne nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Zwroty prosimy kierować na adres:

NOON/NOON

ul. Potrzebna 3/19

02-448 Warszawa

tel. 790 028 616

 

Reklamacje

W przypadku towarów nowych, Sklep odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w sytuacji stwierdzenia jej przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Klientowi. Termin ten ponownie rozpoczyna bieg w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany (nie nowy fabrycznie), strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

W przypadku dostawy, Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera/kierowcy/przewoźnika. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki i/lub braków w przesyłce. Nawet jeśli paczka została dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, należy sprawdzić czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewnątrz ubytków lub uszkodzeń. W przypadku, gdy w trakcie sprawdzenia stanu przesyłki okaże się, że towar jest uszkodzony lub brakuje jakiegoś elementu, należy w obecności kuriera/kierowcy/przewoźnika sporządzić protokół szkody oraz tego samego dnia skontaktować się ze Sklepem.

Reklamację towaru należy składać do Sklepu w formie pisemnej lub mailowej. Podstawą do złożenia przez Klienta reklamacji na towar wysyłany firmą kurierską lub za pośrednictwem przewoźnika jest protokół szkody. Podpisany protokół szkody wraz z jej dokumentacją fotograficzną, należy przesłać do Sklepu  pocztą  lub przesłać skanem na adres e-mail: kontakt@noonnoon.pl. Sklep nie będzie przyjmował przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

Wszelkie dodatkowe koszty związane z procesem rozpatrywania reklamacji pokrywa Klient (m.in. koszty odesłania towaru do Sklepu, korespondencji i ewentualnych konsultacji prawnych).

Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje Sklep. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep dokonuje naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej ceny towaru. Zwrot zapłaconej ceny lub jej części następuje wyłącznie na konto bankowe, z którego dokonywana była płatność, za wyjątkiem sytuacji, gdy Klient złoży pisemne oświadczenie z innym numerem konta, danymi do przelewu oraz danymi Klienta.

Towary wykonane z surowców naturalnych mogą różnić się odcieniem, strukturą i innymi cechami związanymi z surowcem. Takie sytuacje nie są uznawane za niezgodność towaru z ofertą/umową.

Prawa i obowiązki stron z tytułu niezgodności towaru z umową regulują:

w przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą - Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późń. zm.)

w przypadku pozostałych Klientów - przepisy Kodeksu cywilnego.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl